Jom Ikut Saya

15 Julai, 2011

Dinner kami semalam....


 ASSALAM & SELAMAT PAGI
Hari ni saje nak tayang menu malam tadi, balik keje trus bersilat kat dapur...so pada kwn2 yang tengah dok carik menu ape tuk hari ni bolehlah cuba yer..tapi sblom tu tgok gambo dululah..
p/s : sebenonya byk keje sebab tu tak citer pjg lebar. kikiki

 Nasi serai hujan panas, ayam kurma, pencuk/jelatah timun

 Jemput makan


Noted : resepi akan sy n3 one by one OK...tungguuuuu

12 ulasan:

Afikah Aziz berkata...

kakak2,selalu je buat air liur ika meleleh ni hak3x..tp pencuk/jelatah timun tu sama cm acar ke kak..ika xpnh dgr lak nama ni hehe

Sharifah Nadzarah berkata...

Afikah-
heheh akak mintak maap la klu selalu wat fika terliur..kikiki
ye dik sama jer mcm acar..tapi yelah kita ni berbagai keturunan..ada panggil jelatah, pencuk, acar, & mcm2 lagi..pastu caranya pun kdg2 berlainan ada yg masak ada yg tak.
yg akak ni sebenonya patut ada nenas..tapi akak tak suka nenas so timun jer..hihihi...tq dtg

mummy2k berkata...

sedapnye kak....rajin betul akak masak nasik warna-warni..hehee

Sharifah Nadzarah berkata...

mummy2k- alhamdulillah..akak mmg kene masak coz anak2 jenis pemakan..hari2 tanye nasi..hihihi..
semlm terajin sket nak buat lain dari biase..tq dtg

MaMa AiNi berkata...

he2x...dugaan dipagi jumaat !!..entry sharifah yg membuat mama rasa lapar..he2x..isteri mithali..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- aduhai mama..ampun maaf dipinta..hihihi

Kakzakie berkata...

SN buat kakak lapar di hari yg mulia. Pandai buat kakak tertunggu-tunggu nak tengok resepi nasi tu. Nama diberi dah cantik....:)

miloais berkata...

nasi hujan panas tu iols tak penah makan lagi lah
camne ye rasanya????

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- (mmbalas komen sambil ketawa sorang diri) akak ...rasa bersalah la pulak sy hari ni..buat semua org lapar..kikiki..resepi jap ye kak..bz sket ni.

Sharifah Nadzarah berkata...

miloais- nasi minyak jugak cuma direnjis dgn pewarna jer..

halila Ibrahim berkata...

nanti bagi resepi nasi serai warna warni tu ye .. nampak best je..

Sharifah Nadzarah berkata...

halila- ok dah n3 dah resepinya..tq dtg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...