Jom Ikut Saya

22 Julai, 2011

Upin & Ipin part 2 - Sesi bergambar


ASSALAM
OK..N3 ni sambungan dari N3 disini..
Utk part 2 ni..masa sesi bergambar dgn maskot & gambar2 candid yg sy snap. tapi ktorg cuma bergambar dgn upin ipin jer..kene bayor tau..10 hengget sekali gambor..so maskot yg lain2 tu sy snap candid jer lah...
ok jom tgok..

Nilah gambar yg ktorg ambik tu...tapi syg laaa..aidil tak tgok depan
gambar ni guna kamera diaorg yg jenis cepat siap tu..
cik hb kata..
"abg tak suruh pun ipin pegang aidil..tapi ipin yg trus nak dukung.."
sy jwb balik..
"nasib baik dia tak lepaskan anak kite ekk..manalah tau tetiba dia jadik kartun' ekkeke (lawak)


Masa ni upin ipin baru keluar utk sesi bergambar...
ktorg tengah beratur ni..

mei mei & jarjit

comel kan??

tengah tunggu upin ipin keluar..
aleya mcm dah boring
amirah ok jer..
krew kata kul 3 maskot kluar..tapi dkat 3.30..
itu yg aleya boring, lama tunggu..




mail..
2 singgit..2 singgit..2 singgit..!!

ehsan

signature

eh!! aidil..

dgn farish...
 (ibunya segan nak bergambo..suh anak je la)

ehsan & mail



OK JUMPA PART 3..

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

tengok aidil siapa pun nak dukung. Bukan ipin katun tu tapi yg pakai maskot tu nampak muka aidil mestilah ada rasa geram tengok budak kecik...

Kalau anak kakak nampak mesti jeles:)

cik hani berkata...

budak2 memnag suka ipin dan upin ni..
usahkan dorg, kita pun kanak2 teringin nk bergambar dengan maskot tu..]
hihihi

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- hihihi..biaselah kak semua org suka budak kecikkan?

akak tak pegi ker aritu...
tq kak dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

cik hani- ye lah dik..aka pun suker...kikiki
lagipun bukan senang nak tengok & bergambo dgn maskot tu. sesekali jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...