Jom Ikut Saya

11 Julai, 2011

Alhamdulillah..berjalan dengan lancar..


ASSALAM..SEMUA
OK..n3 ini adalah kesinambungan dari citer disini 
Alhamdulillah...kenduri dirumah sy hari tu berjalan dengan jayanya walaupun serba sederhana.
Jutaan terima kasih kepada semua yg menolong menjayakannya terutama cik hb, mak & jiran2 sy. hanya allah yg dapat membalas budi kalian semua amin.
Dan dapatlah juga sy snapkan beberapa gambar semasa majlis tersebut tapi x dapat banyak..maklumler tuan rumah nak layan tetamu..kikiki..jom tgok..


 
 Ketua kumpulan tengah memberi tazkirah
yg tudung merah ni mak sy..hihihi


 sorilah blurr..sket gambo2 ni..
tengah selawat
sambil memberi gift & goddies


Jom tengok hindangan yang disediakan
simple2 jer..
Meehun putih, mee kuning, roti jala + roti gardenia
ATAS: Agar2 gudir, blended oren cake,apam snow white,kuih bakar pisang
BAWAH: serimuka, tako
Dalca daging
Buah tembikai pun ada..



yang di bawah ni kuih-kuih  yang sempat sy buat sendiri
kuih serimuka mak buatkan
kuih tako pula kawan ofis sy bagi.

Banyak ni jelah apam yg sy buat..
Agar2 gudir
Blended orange cake
Kuih bakar pisang
Sebelom di potong2

11 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

best n meraih nampaknya...banyaknya makanan n kuih2..he2x..terliur mama !!...

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- alhamdulillah mama..hihihi..

Kakzakie berkata...

Wah... ramai juga yg hadir dan jamuannya mak ooiii SN macam kenduri kawin je... kakak suka apam snow....

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- alhamdulillah kak..itu pun tak semua ahli yg dtg..

ishh akak ni..makan mee goreng jer..mane de cam kenduri kawin...kikiki
sy pun suka apam snow..sebab tu buat.

Ummi Eisya&Amani berkata...

byk makanan tu..sedapnya..

~ raihazi ~ berkata...

alhamdulillah selesai sudah :) meriah majlis..

halila Ibrahim berkata...

alhamdulillah.. best kan bila semua dah selesai ikut apa yg di rancang...

Sharifah Nadzarah berkata...

ummi eisya & amani-
hihihi..rezeki..tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- syukur sesangat..tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

halila- betul3..alhamdulillah..tq dtg

Malinda berkata...

best nye pah meriah sungguhkan kenape la kite duduk jauh2 ek kalau dekat mesti akak dtg tolong nyer..(tolong mkn)...hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...