Jom Ikut Saya

12 Julai, 2011

Pertama kali..


ASSALAM SEMUA 
Emm..nampaknya..sejak akhir2 ni n3 masakan agak kurang sy post kan.. bukannya x masak tapi masak yg ala kadar jer..pastu lebih kepada menu ulangan..lagi pun sy skrg tengah tumpukan ker jahitan..maklumler nak raye kikiki..(pose pon blom) bukan ape sy ni bekerja..balik kerja baru jahit..itupun kalau xde ape2 xtvt lain..so kene jahit sikit2 dari skrg ler.
OK lah kali ni ..nak citer pasal aidil lagi.. last week punye xtvt..ktorg bawak dia gi gunting rambut..kat tmn daya jer..kedai tu mmg biase cik hb gunting.
Risau tgok dia asyik mengaru2 telinga..coz rambut dah panjang..so..jom tgok gambo..
(hanya kerana nak amik gambo..pestime sy masuk kedai gunting lelaki, biase tunggu cik hb dlm keta jer)
sy amira & aleya mmg dok gelak jer masa tu tgok gelagat aidil..kikiki

Balut dgn tuala dulu
masa ni dia suke..
dgn kain pulak..
dia ketawe2 jer brader tu balut dia

Bila kene jer mesin tu kat kepala dia..
trus terkejut sambil besor mata dia tgok diri dia kat cermin
ktorg dah gelak dah masa tu
senyum jer..
senyum lagi..
sempat gak tu tgok ibunya amik gambo dia


masa ni dah mula angkat tangan


dia dah bangun...rimas agaknya
kene pegang camtu
dah gosok2 mata..rambut dah byk kat muka dia masa tu
geli la tu agaknya
siap
bila tgok dia dah tak dok diam
brader tu pun tacap apa yg patut
sapu bedak OK dah
RM 3
kikiki murahnya...
tapi ok lah aidil tak nangis..good boy

18 ulasan:

miloais berkata...

comel lahhhhh!~

Kakzakie berkata...

Hehehe.... cute sangat. Mesti semua org dalam kedai gunting tu menghala kat dia yg comel ni. Pipi dia kilatlah SN gerammm...

Sharifah Nadzarah berkata...

miloais- hihihi tq

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie-
ye lah kak..org tgok dia & ibu dia yg sebok amik gambo..kikiki

Amie berkata...

comelnya! terasarindu pulak kat zaman anak2 masa mrk kecik2 dulu...
cerita pasal baju raya... belum sempat tempah lagi, agaknya raya ni tak berganti sbb semua kedai dah tak terima tempahan....nak jahit sendiri, alamat herot merotlah jadinya....

Sharifah Nadzarah berkata...

amie-
hihihi btul3..
alah amie beli je yg dah siap punya. hihi..tq dtg

~ raihazi ~ berkata...

bagusnya si kecik ni.. biasa tgk budak2 nangis siap meronta2 bila si tukang gunting baru nak letak alas

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi-
tu lah..dia tak nangis pon..hihi
tq dtg

Citarasa Rinduan berkata...

yerlah..
dia baik jer....

kiranya okey nie..
ingat lagi masa umai potong rambut..
dipaling2 mukanya....

tak dapat nak potong..

kekekekke.. kenangan

ziana berkata...

Mak aii murahnyer kak ooii gunting rambut, kat tempat saya 10 henggit, tu yg tak bergunting tohhh..comelll sangat baby tomei tu

Jendela Hati berkata...

good boy! kalu anak lelaki sy nie meleleh airmata tak nak gunting rambut walau dh 5thn masih buat perangai...

MaMa AiNi berkata...

aidil..memang ank yg baik...semuga jadi ank yg solih...amin...

ilahjy berkata...

jeles nya kak tgok org ada anak lelaki huhuu.. bertuah nya anak langsung tak nagis.. mak long ilah ni jadi tukang ketam rambut pak long dan 13 thn dah.. rugi kedai 1 pelanggan.. setiap minggu kena ketam..sbb pak long tu rimas rmbut pjg sikit..askar biasaa la... kim salam aidil ya

Sharifah Nadzarah berkata...

citarasa rinduan-
hehehe..btul3..kenangan kan? tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

ziana- tuk budak kecik kot..tu yg murah.. tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

jendela hati- harap2 sampai besor nnti dia tak takut..hihihi tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- insyaallah mama..tq atas doa itu...

Sharifah Nadzarah berkata...

ilahjy- xpe kak..nnti anak2 dah kawin dpt menantu lelaki..ada hikmah tu..
ooo askar beselakan??
wasalam bgi pihak aidil..hihihi tq dtg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...