Jom Ikut Saya

05 Julai, 2011

Persiapan Raya - Part 2

ASSALAM


Hari ni agak lewat sy bersiaran..coz pagi xde kat ofis..gi klinik jap pastu dtg ofis..keje dah sedia menanti..so kenelah bereskan keje dulu..ini pon..cilok kejap wat n3..
OK Lah..mesti u alls dah tgok & dah tau maksud gambo kat atas tu kan??..actly dari tahun lepas lagi sy nak buat..asyik tertangguh jer..so harap2 tahun ni jadik la projek sy ni yek..barang semua dah ada..yg blom ada masa jer..kikiki..tapi sy guna bekas plastik jer..anak2 masih kecik susah la nak guna yg kaca...so yg kaca duk lah diam2 dlm gobok tu sampai anak2 dah beso nanti..huhuhu..nanti kalau dah siap sy n3 yer kwn2..ok lah jumpa lagi esok insyaallah..nak sambung keje ni...


6 ulasan:

mummy2k berkata...

rajinnya..semangat nk raya nih...

MaMa AiNi berkata...

wah2x...raya sakan tahun ni? tak sabar mama nak tengok bekas2 tersebut dihiaskan...excited sgt ni nak tgk hasilnya!!!..he2x..sharifah ni memang seni orgnya..dahtu masak pun pandai !!!

Sharifah Nadzarah berkata...

mummy2k-
hihihi....tu lah pasal pose pon blom..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini-
aduhh!! mama..koyak rabak sluar sy ni kene puji..kikiki..xdelah seni sgt..saje jer gatal nak buat sendiri..tapi sy sukalah mama wat benda2 camni..lebih2 lagi hantaran..tq mama

halila Ibrahim berkata...

oii ... nanti tunjuk la .. mesti cantik kan .. sy tak kreatif...

Sharifah Nadzarah berkata...

halila-
ok2..insyaallah..siap jer sy n3..kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...