Jom Ikut Saya

06 November, 2012

MINI KONVO AMIRAH HUSNA - 31/10/2012

ASSALAM
Selamat pagi semua rakan2..
Minggu lepas..betul2 akhir bulan oktober..sekolah amirah telah mengadakan mini konvo..yelah dah nak cuti skolah..mesti nak ada acara akhir tahun ye tak??....tapi kali ni ramai join byk cawangan kemas..buat dlm dewan besar...kat desa cemerlang tu...yg dok JB tu taulah kan..mula2 sy ingat tak pergi ..buat hari keje..abes tu pk2 balik kesian kat mira..masa kakak dia apa jer xtvt sy pergi takkan time dia sy tak pergi pulak kan??..so disebabkan awal2 sy dah ckp ngan dia tak pergi...maka sy & cik hb wat le suprise...mlm sebelum konvo tu byk kali dia tye ibu & ayah pegi tak..sy jwb tak..siap pesan balik naik van tau..tgok dia masa tu mcm sedih jerkan..hehehe jahatnya ibu dia...(sebenarnya klu xde konvo pun rasanya sy kene cuti gak coz haritu amirah demam..agak teruk jugak..sy ckp tak pyh gi skolah dia nak pegi jugak so kenelah pantaukan)..oklah jom tgok sebahagian gambo2 yg sy amik ni..tak brape nak clear sgtlah..

 Pentas di dlm dewan
 Gambo ni lepas ambil scroll..
sy pinjam baju jap tapi xde scroll nya..boleh lah mira..
lepas amik jer terus bwk dia balik..badan dia dah panas..actly dia pening kepala ni, masa tunggu kat belakang pentas sy duduk picit2kan kepalanya...tapi bila bergambo..mesti maintain senyum..
 masa ni lah dia terkejut tgok sy & cik hb dtg..
terus sy dtg & peluk dia..sy tau dia tak larat tu tapi dia gagahkan diri juga
 sy pun amik jer gambo dia byk2 ..walaupun sakit mira tetap berikan senyuman..hehee good gil
 Senyum lagi...
 Ni sebahagian dari pelajar2 kemas cawangan lain..mmg ramai masa tu..sy jer tak snap byk2..risaukan mira...mana jer cikgu dia bawak sy ikut jer..
 belakang pentas...dah siap pakai jubah
disebabkan sekolah mira akan jadi sekolah pertama yg amik scroll..so kene prepare awl2...sy pun tlg jugak pakaikan budak2 tu baju..
beratur utk tunggu giliran..lepas snap pic ni sy terus turun ke dewan tunggu dia amik scroll
OK...akhirnya graduate sudah..
hehehe..tapi baru 5 tahun..tahun depan ada lagi..
time ni x dpt nak snap muka dia..laju jer dia jalan..pic ni je yg ok..pic yg lain semua blurr oklah sampai sini je..jumpa lagi next n3
insyaallah


12 ulasan:

Kakzakie berkata...

Tahniah Mira sayang... mama zakie tak tahu kalau tahu boleh ikut pergi tengok sebab dekat dgn tempat kerja mama tau...

Tahun depan sekali lagi (6 tahun punya. Macam itulah SN kalau boleh pergilah bila ada acara utk anak. Kesian kalau kawan ada mak-ayah dtg anak kita tak ada. Kakak/abang biasa kalau tak pergi dua-dua sorang mesti pergi juga.

syiela berkata...

tahniah mira... seronok tengok gelagat dorang time ni

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE- TQ KAK..BTUL KATA AKAK TU..PAS NI KLU BLEH SY AKAN PERGI KLU ADA FUNCTION..
MASA HARI TU ADA SORANG KWN DIA NI SY MMG KENALLAH MAK DIA..TAPI MAK & AYAH DIA TAK DPT DTG..SIAN DIA SY TGOK..ORG LAIN MAK AYAH AMIK GAMBO TAPI DIA TAKDE..SY CKP KAT CIK HB AGAKNYA MIRA MCM TULAH YEK KLU KITA TAK DTG..TQ KAK

Sharifah Nadzarah berkata...

syile- tq2..btul tu budak2 kan..

Qhaifa Nur berkata...

tamat dah mira 5 thn...
thn depan sekali lagi...tahniah

Sharifah Nadzarah berkata...

Qhaifa nur- Alhamdulillah..tq3.

NM02 berkata...

nnt konvo U plak ye.. insyaALlah

Sharifah Nadzarah berkata...

NM02- MUDAH2HAN INSYAALLAH...TQ3

mia izzati berkata...

baguskan sekarang..takde dah orang panggil penyampaian hadiah..semua panggil konvo dahh ....

Sweetie berkata...

Comel je anak-anak ni pakai jubah konvo kan.

mama sara nur berkata...

sama ngan Sara 5 thn ye, suker tgk budak2 konvo comel dgn jubah tu

adyna berkata...

seronok nyer tgk anak2 naik pentas kan.. adib baru 4tahun , harap2 thn depan ibu dia dapat tgk dia naik pentas :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...