Jom Ikut Saya

09 November, 2012

Tamat sudah....

ASSALAM

Salam dipenghulu segala hari..moga kita semua memperoleh keberkatannya...
Semalam hari last amirah kesekolah...kiranya harini dah bercutilah dia...maka semalam semua buku2 sijil..kerja2 yg dibuat disekolah dibawa balik..berserta sijil tamat sekolah..kemain suke dia..budak2..klu kita rasa sedih nak tinggalkan cikgu tapi dia..hepi jer..saboje lah...ok jom tgok gambo2..
 Untuk CIKGU...
semalam suh dia bagi cenderahati utk cikgu kira hadiah ler...coz lepas ni dah sekolah lain..tgoklah tulisan dia tu..
Balik dia dapat hadiah juga..katanya semua murid dapat beg sekolah cikgu bagi..alhamdulillah tak payah le ibu beli lagi..tapikan termasuk yg ini dah 3 buah beg sekolah dia dapat sebagai hadiah tahun ni..
AMIRAH HUSNA BINTI SULAIMAN
Gambar ni sy snap guna hp jer..kali ni gambonye mcm colurfull..ada upin ipin lak tu.. 
 KELAS 5 TAHUN
Pun snap dgn hp blurr plak..cikgu amirah yg duduk sebelah kanan tu
SIJIL
Alhamdulillah..akhirnya dapat menamatkan sesi 2012..
kita jumpa 2013 plak ye..


OK lah jumpa lagi next n3...insyaallah


10 ulasan:

Kakzakie berkata...

Tahun pertama mengumpul sijil. Sekarang apa saja kegiatan mesti ada sijil. Bila sampai tahun 6 dah berlambak sijil - kelakar kan..

Ibu Lala berkata...

anak ai konvo 18/11 ni. lambat kan. minggu depan pun derang sklh lg..

4feet8 berkata...

bila tgk gambar konvo tadika adik, terus arwah abah cakap; ini gambar kakak nih, bukan adik..hehe..nama lagi adik beradik..

Kakcik Nur berkata...

Alhamdulillah. Selesai bab tahun ini... :)

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- btul tu kak..aleya pun dah byk sijil..mana taknye ada masuk ape2 mesti dpt sijil...hehe tq

Sharifah Nadzarah berkata...

ibu lala- oh ye ke...biasalah lain skolah lain caranyakan..apepun mesti tak sabo2 nak tgok diakan??

Sharifah Nadzarah berkata...

4feet8- sesekali tgok gambo lalam msti sronokkan..tq

Sharifah Nadzarah berkata...

kakcik- alhamdulillah kakcik..skrg prepare tuk tahun depan lak..bukan lame pun...tq kak

Qhaifa Nur berkata...

sama sijil dgn amzar..blajar kat kemas juga..
sure tak sabar nak sklh thn depan pula...

Sharifah Nadzarah berkata...

Qhaifa nur- kebetulan ye...tahun depan amirah ke pra-skolah pun tak sabo jugak tu...tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...