Jom Ikut Saya

19 November, 2012

hanya memenuhi undangan....

ASSALAM

Bila cuti sekolah bermula..maka banyaklah surat saman (kata org tua2) diedarkan..begitu juga sy....cuti hujung minggu bila musim cuti hanya dipenuhi dgn menghadiri undangan2 majlis perkahwinan..weekend baru ni 3 undangan sy hadiri....rakan cik hb dan kenalan setaman..jom tgok gambar2 candid yg sempat sy snap..

RUMAH PERTAMA
HARI SABTU 17/11/2012 RAKAN CIK HB
 Buat didewan kempas..cantik pelaminnya..byk betul bunga2...bertema biru
 AIDIL..lebih suka makan sendiri..takmo disuap..lihatlah..
tapi dia betul2 makan.
Itu nasik cik hb..sy punye lupe nak snap..menunya sedap2..
Goddies bag lupe nak snap..dpt cawan comel & jajan

RUMAH KEDUA
HARI AHAD 18/11/2012  KENALAN SETAMAN
Pintu gerbang....tuan rumah ni pengusaha bas sekolah..anaknya pula kawan adik sy..& kiranya mmg kenal lah pengantin ni sejak dari sekolah..ini majlis jemput menantu..
Pelamin diluar rumah..bertemakan coklat..purple..cream..nice2
nasi beryani & putih..
sy sempat snap ini jer..yg lain segan coz org ramai..hehe
Ini sy punya..mcm biasa ada ayam daging..dalca..pencuk..
sedap juga makanan disini..
Hehe..candid..semua tengah layan makanan..
ada juga kuih muih..buahan.bubur...
OK..aidil mesti ada...tgok tu..saje ambil dia tengah suap..
Ini jiran sederet dgn rumah sy..pun ada juga..saje sy snap..
Mak & Bapa pengantin..
sebelum balik mestilah salam dulu...agak mewah juga majlisnya..
Suke aidil dapat bunga telur..
Dan dapat ini..bahulu..sedap..

RUMAH KETIGA
AHAD 18/11/2012
(RUMAH KETUA KUMPULAN YASSIN SY)
Majlis jemput menantu juga..tapi kali ni tiada pelamin hanya meja makan beradab jer..bertemakan hitam merah putih....cantik..tapi agak gelap sikit...
Sy punya..kat sini makan sikit jer..menunya nasi jagung..ayam kicap..daging beryani..sambal goreng hitam..ada juga kuih muih buahan..bubur...semua tak dpt snap coz aidik dah tak dok diam
Candid..hehhe sori mak
Aikk makan free pun marah ker..hehehe..(tengah mengunyah)
Tetamu dah ramai...
Haaa..tgok..dia tak dok diam..main kerusi..
Duduk nya sekejap jer..pastu ligat..
Dan dapat ni...mcm2 ada


OK itu citer weekend sy...menyusul lagi hujung minggu ni..setakat ni ada 2 undangan perlu dihadiri...u all..mcmane? byk tak jemputan..cer citer cer citer..
jumpa lagi insyaallah



6 ulasan:

Amie berkata...

Cantik2 pelamin dan persiapan perkahwinan zaman sekarang ni ye... makanan pun sodap2!

Sharifah Nadzarah berkata...

amie- btul tu amie...grand2 gitu..hehehe...bajet pun kenelah byk..ye tak??..tq dtg

Kakcik Nur berkata...

Tidak semua undangan dapat kakcik penuhi atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan... :(

Sharifah Nadzarah berkata...

kakcik- biasalah kakcik..sy pun mcmtu klu ada hal x dptlah pegi..klu free insyaallah..sampailah..tq kak dtg

4feet8 berkata...

pencuk tu apa kak? sy suka nasi jagung tu..sedap juga ms makan kat kuala selangor..

Sharifah Nadzarah berkata...

4feet8- hehe PENCUK tu macam acar/jelatah kira adik bradik lah..sesetengah org johor panggil pencuk..coz semua bahan dipotong2, timun+nenas+bawang+lada..gaul dgn garam & gula+cuka sikit...cubalah..tq dik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...