Jom Ikut Saya

28 November, 2012

W..W..part 29 - Saya penjual aiskrim malaysia...

ASSALAM

Takmo byk bicara..N3 W..W..

Aiskrim malaysia..1btg  20sen


JUMPA LAGI
IN SYAA ALLAH



Nota: untuk belanja harian aleya sekolah..tapi dpt lebih dari itu..alhamdulillah..



6 ulasan:

Kakcik Nur berkata...

Selamat maju jaya.

Kalau dekat, boleh kakcik beli. :)

4feet8 berkata...

zmn sekolah rendah dulu, buat juga eskrim cmni. mula2 buat sbb air selalu tak habis mlm2..bila buat eskrim, laku pulak, tak sangka pula kawan2 sekolah pun nak beli..padahal buat sbb taknak air milo mlm tak habis n membazir.. ;)

Sharifah Nadzarah berkata...

kakcik- mudah2han..tq kakcik..

Sharifah Nadzarah berkata...

4feet8- betul tu dik akak pun mula2 buat saje2 utk makan sendiri..pastu anak2 makan kat luar masa main2..smua budak dah tanye2..itu yg mula buat jual..alhamdulillah..rezeki..tq dik

Kakzakie berkata...

Rumah kakak pun buat tapi tak jual.
Perisa apa aje tu SN?

Sharifah Nadzarah berkata...

Kakzakie- hehe..mcm2 ada..asam boi,jagung,tebu,anggur,laici,mangga,bandung,milo,sarsi...tapi tak semua serentak..sy gilir2kan..tak muat esbok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...