Jom Ikut Saya

20 Jun, 2011

MENU SEMPENA HARI BAPA...tak cun tapi puas hati..

ASSALAM & SELAMAT TENGAHARI..
Makan ape lunch hari ni??..kalau sudi jemput lah lauk2 yang ada..hihihi jgn mare yer..actly..menu kat bawah ni sy masak semalam..nak raikan hari bapa..utk ayah kepada anak2 sy..sape lagi cik hb ler..TIMA KACEH ye cayang coz menjadi ayah yg penyayang & bertanggungjawab utk anak kita serta menjadi suami yang penyayang  & byk bersabar dgn perangai isterinya yg gila2 tapi manje ni...
mula2 sy ingat nak buat RVC tapi sy pk tye cik hb dululah dia nak makan ape? so sy bagi 2 pilihan kat cik hb..ayam panggang or kek..then cik hb pilih ayam..dia ckp kek dah selalu makan..nampaknya tertunda lagilah plan nak buat RVC..xpe2..wat len kali..SO..inilah hasilnya

Mengikut putaran jam: 
Nasi lemak, ayam panggang, sos lada hitam, sambal tumis telur, coleslaw, apam pelangi. 
(xde dlm gambar..bingka roti coz tengah bakar & kentang goreng coz dah abes kene makan dek anak2)

SOS LADA HITAM
COLESLAW
AYAM PANGGANG KENNY ROGERS..yang terbakor..hihihik

BINGKA ROTI

APAM PELANGI

P/S Nasi lemak & sambal tumis telur tu berkat dari majlis Asma'ulhusna kat umah mak hari sabtu malam.. mmg mak suh amik..so x payah ler sy masak nasi putih..x membazir betul tak? hihihi & resepi utk menu2 diatas sy akan n3 one by one OK..tungguuuuu.

8 ulasan:

Ummi Eisya&Amani berkata...

nak resepi bingka roti la...nampak sedap..

Sharifah Nadzarah berkata...

ummi eisya&amani- yezza bingka roti ni mmg sedap..sy suka sgt..klu nak klik kat n3 BINGKA ROTI PANDAN..sama resepinya cuma yg ini sy x letak air daun pandan..sy letak pewarna kuning jer..pastu sy tambah kismis & coklat rice...cuba yer..TQ DTG

MaMa AiNi berkata...

nampak sedap je semua makanan diatas...terliur mama..hu...hu..bertuah suami dpt isteri yg pandai memasak spt Sharifah..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- alhamdulillah..mama..idak le pandai sgt..bolehlah utk makan anak beranak hihihi..tq dtg

Sekamar Rindu berkata...

salam..

ayam panggang yg membangkitkan selera tuuu..

* folo ur blog..

Sharifah Nadzarah berkata...

sekamar rindu- hihihi alhamdulillah walaupun hitam tapi menyelerakan..tq dtg & folo..

Kakzakie berkata...

Keeny Roger Roaster dululah kakak nak buat cara SN buat....

Kawan-kawan lain setuju tak? Ha.... setujulah SN:)

Sharifah Nadzarah berkata...

STUJU3...HIHIHI TQ KAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...