Jom Ikut Saya

22 Jun, 2011

BINGKA ROTI lagi..

ASSALAM & SELAMAT PAGI
Apa khabar semua..dah sarapan? kalau blom..sudi2lah menjamu mata dgn bingka roti sy ni..hihihik..jgn marah gurau..tak salahkan??
oklah..bingka ni sy buat hari ahad lepas jugak..sempena hari bapa tu...saje nak bagi habiskan roti gardenia..lama2 nanti expired pulak...lagipun bingka roti ni mmg sy suka..sedap sgt..(bukan puji  sendiri tau) tapi mmg sedap..tak rugi kalau u alls nak mencuba..resepinya disini yer, cuma yg disini airnya sy guna air daun pandan..tapi yg ini tak..sy just letak warna kuning jer..nak letak jagung dlm tin xde..so warna mcm jagung pun jadikler...actly..bingka roti boleh diubahsuai dari segi rasa dan hiasannya terpulang pada selera masing2 yg penting sukatannya masih sama...oklah jom tgok gambo..& cuba2lah buat ye..
SEBELUM DI BAKAR


6 ulasan:

NM02 berkata...

sedapnyerrrr

mala berkata...

assalamualaikum - rajin betul memasak ..

Sharifah Nadzarah berkata...

NM02- cubalah ye..tq dtg

mala- wasalam..alhamdulillah setakat ni biase2 jer..kdg2 malas jugak.hihi tq dtg

Kakzakie berkata...

Untung bila org rajin ada saja idea nak mengolah jadi sedap.

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Salam kenal.



kena amik mud untuk rajin balik nih...

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE- ALHAMDULILLAH KAK..BOLEH LAH UTK SELERA SEFAMILY..TQ KAK

AZRINA0307- SALAM KENAL JUGA TQ DTG

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...