Jom Ikut Saya

20 Disember, 2011

Dah sampai!! Terima Kasih AYU...untungnya bersahabat di alam maya..


ASSALAM

Apa khabar semua rakan2ku...hari ni mood sy mmg hepi...
tak macam semalam..sampai tak buat n3 langsung...
OK..nak bagitau ni..
semalam balik keje..
trus terpandang kat pos box ada sampul besar, 
dalam hati dah boleh agak sape yang menghantar..
kikiki..jom tgok..
 Basah sikit
disebabkan semalam kat JB ni hujan dari pagi hingga ke petang
maka bungkusan tu terkena sikit tempias air hujan...
maklumler besar..tak muat pos box sy tu..hihi
 Biasalah model2 sy sibuk nak bukak..
 Nak jugak bergambo....xpelah syg...
abaikanlah rumah sy yg berselerak tu ye..
CITARASA RINDUAN KALENDAR 2012
TQVM KEPADA AYU
SEMOGA HUBUNGAN PERSAHABATAN YG TERJALIN
BERPANJANGAN SELAMANYA..

OK..sy citer sikitlah yek..cmne leh dapat kalendar ni..
satu hari tu sy jenjalan kat rumah munna..tgok n3 dia bertajuk 
"hadiah dari citarasa rinduan"...
tgok kalendar tu trus berkenan kerana gambarnya ..
susah dapat kalendar gambar2 mcm tu..
so bila sy jalan ke rumah ayu trus sy komen tanya camne nak dapatkannya..beli pun sy tak kisah...
tapi..ayu mmg pemurah orgnya..
dia sanggup carik no.hp sy utk poskan kalendar ni...
ayu dapat no dari azian..alah yg dtg rumah sy masa raya lepas
trus dia call.. mmg suprise masa tu..
dapatlah kami berbual sekejap memandangkan masing2 tengah berkerja..
sy di ofis.. ayu di restoran..tapi cukup bermakna buat sy..
dari situlah bermulanya citer sy dapat hadiah yg istimewa ini..
itulah dia untungnya bersahabat di alam maya..
kenal sana kenal sini dapat rezeki...
sekali berjumpa atau berbual rasanya mcm dah kenal lama...
tapi sy mmg betul2 terharu dgn kesungguhan ayu mencari contact no sy.
sungguh terharu..
TERIMA KASIH KAWAN...

Bak kata munna..tahun depan hari2 akan ingat citarasa rinduan sebab tgok kalendar 



JUMPA LAGI!!!

10 ulasan:

miloais milo berkata...

tahniah uols...
setiap hari dol ingat kat ayu nanti kan??? :D

atuk berkata...

Assalamualaikum Sharifah

moga diberkati

Wassalam

Citarasa Rinduan berkata...

waalikumusalam..

alhamdullilah syukur sampai gak ke tangan sharifah.
tapi tulah kan. basah pula kena air hujan..

adus.. ada sedikit kecewa sebab koyak.
syarifah.. agak2 boleh gantung tak?

moga persahabatan kita kekal selamanya....

mama aini berkata...

bestnya ada kawan2 maya..mama pun dah pernah jumpa blogger terkenal..diaorg dtg rumah mama..bila dpt jumpa sharifah ek?..

~ raihazi ~ berkata...

bagusnya kawan2 akak. harap2 kekal sampai bila2 :)

Sharifah Nadzarah berkata...

miloais- tq3...insyaallah..akan ingat semua rakan2...

Sharifah Nadzarah berkata...

atuk- waslm atuk

mudah2han

tq

Sharifah Nadzarah berkata...

ayu- alhamdulillah ayu..walaupun basah tapi sikit jek...masih boleh gantung...
jgnlah kecewa sgt..ingatan ayu kat kita dah cukup terharu buat kita tau..tq sgt2..
semoga persahabtan diberkati...

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- ye lah mama...bila agaknya kita boleh jumpa ekk..hihi tq mama

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- kwn kita semua dik...tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...