Jom Ikut Saya

29 Disember, 2011

Menu ringkas kami....

ASSALAM

N3 last utk hari ini...saje nak share menu ktorg utk lunch
tapi bukan lunch hari ni tau...lunch hari sabtu lepas kikiki...
layan gambo je lah ye...lauk biasa2 jer..
BUAH BACANG
Buah ni kawan cik hb yang bagi..
pehhh mengaruk satu rumah bau dia..bila dah masuk perut bau pun hilang
hahaha..sape tak penah makan buah ni..angkat tangan!!
SAMBAL TEMPE
peberet cik hb ni...
KARI AYAM
Nampak tak apa yg sy letak dalam kari ayam tu...
sy letak sayur bendi...
biasanya kalau masak kari ikan baru letak bendi
tapi kali ni kari ayam pun sy buh bendi..
sebenarnya sy sayangkan bendi tu..tinggal 3 ketul jek..
biar lama2 nanti kecut pulak..
tapikan sebelum sy buh dlm kari tu..sy tanya dulu cih hb..
" bang ada tak org masak kari ayam letak bendi?"..cik hb jwb
" ada jer..awaklah"...
akhirnya licin jugak kari tu..
alhamdulillah kenyang.

OKLAH JUMPA LAGI ESOK 
INSYAALLAH


3 ulasan:

~ raihazi ~ berkata...

kdg2 ibu2 lg kreatif bila di dapo sbb pandai mix n match. janji sedappppp!

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- mesti kena kretip dik...nnti adik pun mcm tu jugak...tq

Tanpa Nama berkata...

I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.
My blog post ... Lesley

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...