Jom Ikut Saya

27 Disember, 2011

Jalan-jalan Krismas...

ASSALAM
Lama rasanya bercuti padahal 2 hari je...
oklah sy mmg xleh nak citer panjang lebar..masa agak terhad
banyak keje2 nak disiapkan..
maklumler dah nak hujung tahun lagi beberapa je lagi....
so semua kene beres sebelum 1 januari 2012
lagipun sy akan bercuti utk anak sekolah pula...

jom lah tgok gambar..
hari krismas haritu sy bawa anak ke plaza angsana
aleya yg nak pegi..jalan 2 jer..
ROMANTIKA
Disebabkan hari cuti so parking pun dapat  atas sekali..
dah sampai tingkat atas tak sah kalau tak jengah romantika..
emm..mmg berbaloi sy singgah..ada sale rupanya
kepada blogger JB jom gi romantika angsana..
apa yg sy beli?
Haaa..inilah yg sy beli..murah giler..50% diskaun..
sy rembat 2..coz ada 2 corak jer..
agaknya kalau ada 3 corak kompem beli 3..hehe
mmg dah lama mengidam tray 3 tier ni...akhirnya dapat jugak
murah pula tu...save bajet..
antara barangan yg dijual..
sy tak amik gambo byk sgt..segan..orang tgok..kiki
masa nak turun tu...ada retisss..
rozita che wan tengah promosi safi rania...
hosnya linda onn..tapi sy tak gi dekat just dari eskalator jer...
snap pun tak nampak gambonya..
pastu ktorg just window shopping jer...
tapi sy ada buat PELABURAN sikit...bukan PELEBURAN ye..
sape yg faham..fahamlah..yg tak faham..diam2 jer ye..
gambo mmg tak snap atas langkah2 keselamatan..kikiki
makan eskrim..duduk2..
pastu ktorg jalan tempat lain
tapi tak snap..mata sy ngantuk...aidil pun tdo..
so cik hb & geng yg kluar jenjalan..
sy & aidil krohhh3..
adik sy pun ikut jugak masa tu..
comotnya dia...


OKLAH JUMPA LAGI NEXT N3...
KALAU SEMPAT HARI NI..KALAU TAK ESOK YE..
INSYAALLAH

4 ulasan:

~ raihazi ~ berkata...

suka pergi romantika. beli bunga dan pasu :)

mama aini berkata...

assalam sharifah..bestnya berjalan sambil shopping ek?..

Mamasya berkata...

Aslmkum Sharifah
Teringat masa dok JB dulu...every week ke Angsana.

Malinda berkata...

pah pingan bertingkat tu memang murah gila kali terakhir akak tengok hari tu kat melaka harga dia rm20 hengget tau ...nnti akak belikan utk pah benda lain la kat romantika....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...