Jom Ikut Saya

31 Oktober, 2011

aidil & coki-coki...

ASSALAM
Lamanya sy tak bersiaran...
apakan daya keadaan tidak mengizinkan...
fikiran sy agak terganggu dgn dugaan yg diberikan olehNYA...
walaupun hanya sakit biasa (demam) tapi 
bila ianya berulang2 hati ibu mana yg tidak keruan
memikirkan buah hatinya yg tidak ceria.....tapi hari ini 
ALHAMDULILLAH
keadaan beransur pulih walaupun 
saki baki kerisauan masih 
bersarang dihati ibu...
OK..apa yg terlulis diatas bukanlah sajak syair pantun seloka tapi adalah luahan hati seorang ibu yg risau apabila anak2nya tak sihat..
so harap2 hari ni semuanya sihat 
walaupun sy masih selsema hihihi.

jom kita layan gambar2 aidil 
yang sebok nak makan coki-coki mcm kakak2nya 
so sy pun bagilah satu..
amboi mcm reti jek nak makan cmne..
tgok akaknya wat camtu dia pun ikut jek..kikiki..
tapi habis comot sana sini

masa ni duk tepi meja..
konon2 layan coki2 sorang2
 
  dok depan tv plak..
masa ni dia toleh trus sy snap..
kelakar ...
umur baru 1thn 1bln lebih..
tapi apa org buat dia pun nak buat...

5 ulasan:

Kakzakie berkata...

Coki-coki tu apa SN? Kakak takut dia tercekik dgn plastiknya tu. Cutenya... geram kakak

azian berkata...

sama laaa dgn muaz dan muiz suka mkn coki2...tp sy nak tau jugak coki2 tu halal tak ek?addehhhh....
risau sy taw....

kl muiz sy kene picitkan dulu coki2 tu sharifah...nnt kl tak dia ngamuk2 sbb geram tak dapat coklat tu...heheheheh...pastu comottttt...

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE- COKI2 TU COKLAT KAK DLM PLASTIK PANJANG..ANAK AKAK MESTI TAU PUNYER...CER TANYER DIAORG HIHIHI

Sharifah Nadzarah berkata...

AZIAN- YE LAH YAN...BTUL TU..RISAU GAL HALAL KER TAK..TAPI TU LAH YG BEBUDAK SUKER...

AIDIL PLAK TAK BAGI ORG PICITKAN..DIA NAK GIGIT SENDIRI...HIHIH

munna berkata...

anak2 munna pun suka ... ummi diaorg lagi lah suka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...