Jom Ikut Saya

20 Oktober, 2011

sumbangan...

ASSALAM

SELAMAT PAGI SEMUA
erkk??pagi lagi ker??

Apa khabar hari ni..semoga u alls dilindungi oleh NYA walau dimana berada...

Hari selasa lepas aleya ada bawa surat dari sekolah menyatakan ingin meminta sedikit sumbangan kuih muih utk jamuan akhir tahun kelasnya pada hari ini...so semalam balik keje apa lagi..berperang le sy kat dapur sampai kul 12 mlm (dah termasuk mandi,solat,makan,aidil kacau dll)....siap sempat masak lauk lagi tu...kari ayam + sayur bayam..(cik hb kata x payah masak tapi sy nak masak jugak).. adehhh!! letih  tau..balik keje tak rehat trus sambung keje OT..ekekekeke,..tapi puas hati coz dapat menyumbangkan sedikit kuih utk kelas anak sy...walaupun kuihnya yg biasa2 jer..kalau nak wat yg grand2 tu...agaknya tak tido la sy sampai ke pagi..huhuhu...
jom tengok apalah agaknya kuih tu yek.
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
tadaaa
KEK COKLAT & APAM SNOW WHITE
mesti u alls kata
asyik2 apam..asyik2 apam...
tak kesah ler..yg penting sy hepi membuatnya..
hahahaha.
 60 BIJI
Saya buat kek tu dalam acuan lompang..
senang nak bagi budak2..
Apam 50biji
sy buat dlm acuan petak tu besar sket
 BIRU
Tapi mcm tak cantik la biru ni
PINK
Tapi mcm terlebih plak warnanya..dah mcm merah
Yang KUNING sy tak sempat nak snap coz dah malam..
kepala ingat nak tido je..hihi
gambar2 ni pun snap mana yg sempat jer..
oklah utk jadikan sweet memories..
PENGSAN!!!
Bangun pagi tadi terlewat sket hahaha

14 ulasan:

azian berkata...

heheheheh...
sharifah....tak menahan masak kari tuhhh...awak mmg ngajinnnn....kl sy...addehhhh...masak mana yg patut jek...eh, sy ade buat apam dot2 taw...tp.....tak cantekkkk...heheheh

Sharifah Nadzarah berkata...

AZIAN- rajin sket je yan..kalau ikutkan aleya suh buat apam dot2 jugak..tapi kita malas nak mengedotnya kikiki...

indahhouse berkata...

Salam kak,
wane biru tu cantik juga. mesti berebut. hehe..

munna berkata...

mesti budak2 suka ni...

Sharifah Nadzarah berkata...

indahhouse- waslm,
hehehe..ye lah cantik jugak ekk..tq

Sharifah Nadzarah berkata...

munna- harap2 mcm tulah munna..

wahida berkata...

rajinnya...sempat masak kari bagai..tabik lah...

MulutPayau berkata...

budak2 mesti sukakan.....memang rajin betul yer..

MaMa AiNi berkata...

sharifah..kalau mama jiran sharifah mesti tiap2 hari mama dera sharifah buatkan apam tu..he2x..mama & hb suka makan apam !!..

Along Maklong berkata...

rajinnya sharifah..
maklong yang dimamah usia ni kan.. belum pernah cuba buat apam.. teruknya kan.. suuuka tengok warna apam yang ceria tu.. sesuai untuk majlis budak2..

Sharifah Nadzarah berkata...

wahida- mood tengah rajin wahida...kiki tq

Sharifah Nadzarah berkata...

mulutpayau- harap mcm tulah..sebab tu buat warna warni..tq

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- hihih boleh mama..(klu kita berjiran la) hihihi..tq mama

Sharifah Nadzarah berkata...

maklong- maklong senang jer buatnya..klu dah cuba mesti asyik nak buat tau...klu maklong buat kompem lagi warni warni..hihihi (contohnya roti jala..cantik)..tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...