Jom Ikut Saya

03 Oktober, 2011

malam tadi....


ASSALAM

Malam tadi...lepas dah sampai rumah lebih kurang kul lapan...cik hb trus gi tapau burger..dia ckp tak payah masak...makan burger jer..sy pon ok jer..x ler penat..anak2 pun kata ok...beli lah 3 benjo..3 daging


Lepas dah makan tu...
dalam kul 9 lebih dekat kol 10..aleya tanye sy.."ibu ada nasik tak" masa tu sy tengah bersihkan ikan.& ayam yg baru beli kat maslee..(dr kg trus gi maslee beli lauk)...sy pun jwb..eh?? kan dah makan burger..tak kenyang ker?..ibu blom masak la...pastu sy tanye lagi eya nak makan lauk ape?..:lauk lemak.jwbnya...huhuhu dah malam2 nak lauk lemak...dipendekkan citer...disebabkan sygnya ibu tersebut kat anak dia..maka masak la jugak lauk lemak pucuk paku pemberian BIL pastu goreng ayam sket..siap masak dekat kul 11..cik hb kerut dahi tgok sy layankan anak2nya...coz dah malam
entahlah mungkin naluri seorang ibu tak sanggup tgok anaknya lapar...(tapi ikut mood jugak)

ayam goreng
masak lemak pucuk paku + keledek

12 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

ler...dah hmpir tgh mlm tu...boleh pulak mkn sayur lemak mlm2..hehehe..kalau akak memang sorry ler....tp kdg termasak juga kalau terajin sikit..

Anna Qawina berkata...

demi ank kan..ibu sanggup je...hehe

Sharifah Nadzarah berkata...

nyanyisunyi- tu la pasal ..budak2..bukan dia kira malam ker siang

Sharifah Nadzarah berkata...

anna qawina- selagi kederat ada xpe anna..anak nak makan..hhihi tq

ikatankasihku berkata...

bersusun beger..hehehe

Aku Ibu Muda berkata...

grrr...kol 11 mlm makan nasik lg ye

kalau sy, perhambat anak2 suh tido kot...haha


*ibu yg kejam :p

Sharifah Nadzarah berkata...

IKATANKASIHKU- HIHIHI..SY & ANAK2 SORG SATU LEBIHNYA CIK HB...ORG LELAKI MANA CKUP 1 BEGER..TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

AIM- ANAK2 JER YG MAKAN..HIHI(COVER)
ANAK KITA SELAGI MAK BAPAK DIA X TIDO..CELIK LER MATA DIA WANI...KECUALI TERLALU PENAT...TQ

MaMa AiNi berkata...

seorg ibu tak pernah menghampakan permintaan ank2nya..sanggupkah ank2 melakukan apa yg kita lakukan.. sob2x..harap mereka pun sayangkan kita sebagaimana kita sayangkan mereka...he2x...terliur mama..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- btul tu mama...harap2 dia ingat pengorbanan kita nnti. tq mama

miloais berkata...

rajin banget uols...
kalo iols... dah gi tapau nasik goreng jahhh!
hik hik hik

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- ANAK KITA TAK BRAPE SUKA NASIK GORENG....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...