Jom Ikut Saya

31 Oktober, 2011

SEREMBAN....sila sebut betul2..

ASSALAM

SEREMBAN ker SEREMBAN?
(sila sebut dgn sukukata yg betul ye)

Ini adalah projek hujung minggu..
tapi minggu bila tak hengat..
yg pasti bukan minggu lepas..tapi dah berlepas2
permintaan aleya..
u alls pandai tak main SEREMBAN ni...
hahaha...
batu 1..batu 2..batu 3...
kalau dolu2 sy main kat kampung guna batu...
skrg dah moden..batu merbahaya..kene kepala luka...kikiki
Ceh mcm terer jek main...
ekceli dia lom pandai lagi main permainan ni..
saje tgok kwn2 & makcu dia ada dia pun nak
sib baik ibunya terorrr
sronok gak dah lama tak main SEREMBAN kan?
leh reles tensen..tapi rasanya makin tensen adala coz
bila main aidil mesti nak jugak..huwaaaa
sblom di jahit
dah siap
buat 10 biji..nanti bergaduh lak dgn mira
tapi bergaduh dgn aidil plak...
patut ke sy buatkan aidil jugak???

4 ulasan:

azian berkata...

leeerrr.....hehehhehe

dah lama tak main kan....heheheh

MaMa AiNi berkata...

he2x..lamanya mama tak main..dulu pakai batu betul skrg dlm uncang yg cantik camtu..he2x..rajin sharifah layan ank2 !!..bagusnya..

nyanyisunyi berkata...

nak main seremban kat seremban lah hehehe..

munna berkata...

munna main guna batu je dulu ....apa isi dlm kain tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...