Jom Ikut Saya

15 Oktober, 2011

ROTI JALA....

ASSALAM

Kepada semua rakan2 blogger..SELAMAT BERHUJUNG MINGGU...apalah agaknya plan u alls  weekend ni yek.. sy weekend ni..byk plan nak dibuat terutama bab nak mengemas rumah...bukanlah maksudnya hari2 biasa tu tak mengemas tapi bila weekend mengemasnya agak lebih sket..huhuhu biasalah org berkerja mcm sy ni kan..pastu ditambah dgn plan2 lain..kenduri la..bwk anak jenjalan la...shopping la...adehhh..pendek kata cuti pun mcm tak cuti...takpelah yg penting hepi..btul tak?
OK..citer pasal ROTI JALA ni plak..sy menjala ni hari khamis (malam) aritu....utk makan malam...sebabnya aidil demam so malas nak masak berat2 (nasik)..mula2 plan nak wat lempeng pastu aleya minta roti jala..emm oklah lebih kurang je dgn lempeng tul tak..so menjala lah sy.tapi ktorg tak makan dgn lauk ape2 pun ktorg cuma cicah dgn susu jer...sedappp..u alls boleh mcm tu?? sy semua boleh layan...jom lah tgok..
Buat tak banyak..tapi masih boleh bagi mak sket...
Gambo blurr
Macam nilah ktorg makan cicah dgn susu...
sedapp tau..tekak ktorg laaa..

1 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

mesti ada pic.makanan kat entry ni..he2x..buat mama terliur je..he2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...