Jom Ikut Saya

12 Oktober, 2011

ikan pancing....

ASSALAM

Kepada semua rakan2..semoga u alls..sihat & ceria selalu

OK..hari ni sy nak share pasal xtvt memancing cik hb...setelah lama bercuti dari hobinya ni sejak bulan puasa haritu...minggu lepas baru cik hb mula melepaskan gian memancingnya...seperti biasa sy mmg ler tak ikut coz cik hb pegi malam balik dekat2 subuh...so xde lah gambo semasa memancing tu ye..yg ada gambo hasil tangkapan jer...alhamdulillah mungkin rezeki haritu byk juga dapat ikan..tapi ikan sembilang la...ada juga ikan pari tapi cik hb bagi kat kawannya...oklah jom tgok..
IKAN SEMBILANG
Masa ni ada yg masih  hidup tau...
tak lah beso sangat..sedang2 jer..
ASAM PEDAS IKAN SEMBILANG
Esoknya cik hb suh sy masak asam pedas 
pastu dia suh bagi kat kawan mancingnya sket..(jiran kat umah jer)
emm..ok sy ikut jer..xde masalah

TELOR DADAR 
Telur dadar ni cik hb yg goreng sendiri..
dia tak suh sy plak..nape ntah...
pastu biasalah..kosong jer xde bawang or lada mayang
orang lelaki yg mudah jer...

OK JUMPA LAGI

10 ulasan:

Qhaifa Nur berkata...

minat ye en. hubby pancing..
hubby saya no..no..no..
saya semua ikan rasa makan no pantang2..

munna berkata...

hubby munna tak minta mancing2 ni.... hobby dia memasak ...

MaMa AiNi berkata...

wah ikan pancing sendiri !!...hb mama tak minat memancing..he2x..mama pula tak makan ikan..hu2x..

Kakzakie berkata...

Dah untung dia nak tolong goreng sendiri. Kalau huby kakak hmmm... sanggup tak makan

Sharifah Nadzarah berkata...

qhaifa nur- ye lah..xpelah yg penting jgn pancing lain sudahhhh hihihi

Sharifah Nadzarah berkata...

munna- wah best la camtu munna....boleh bertukar2 chef

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- oh mama tak makan ikan ye...emmmm..baru tau...

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- kadang2 je kak...hihi

azian berkata...

sharifah...
sy suka jugak memancing tapikannnnn....
hehehehhe....tak pernah pun pg...ingat kl muiz dah besar nak jugak laaa pg...

Sharifah Nadzarah berkata...

AZIAN- SERONO JUGAK YAN..TAPI KENE BYK SABOO LAA..LAGI 1 BWK BUDAK KECIK LECEH SKET..TUNGGU DAH BESOR SKET BOLEHLAH...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...