Jom Ikut Saya

03 Oktober, 2011

dah sampai!!!!

ASSALAM

N3 hari..ofkos la..pasal menang GA aritu...(bukan nak riak ehh)
biasele..bukan selalu dapat hadiah..so eksited lerrr...
hari sabtu aritu..balik keje..jer..aleya trus tunjuk kotak ni..dia ckp ada org bagi ibu hadiah harijadi..hehehehehhh...bila berbungkus jer hadiah harijadi ekk...anak2...
OK..mmg dah tau kan..so pe lagi bukak ler...tapi seblom tu haruslah snap...masa ni diaorg tak tau lagi ape bende dlm tu..cuma aleya teka..dia ckp gelas..coz berat..kikiki


bila bukak jer...trus bebudak tu menjerit...trus suh buat waffle..
adehhh..sy pun ckp ler "kitakan nak balik kampung"
trus dia jwb tak payah balik..ishhh sesuker jer..kang mengamuk ayah kamu..balas sy..hihihi

TQ sekali lagi kat AZIAN
sampai arini ni masih lom dapat nak mengetes ini waffle maker....
coz balik dari kampung semalam dah malam & mcm2 nak dibuat....
sabar...sabar...sabar....

6 ulasan:

Qhaifa Nur berkata...

wah..wah best dapat waffle maker, ari2 boleh buat...

Kakzakie berkata...

Huhu... dah sampai ye. Tinggal tunggu masa nak buat waffle beraneka perisa SN...

azian berkata...

amboiiiii.....selamat mewaffle....hehehhe

Sharifah Nadzarah berkata...

qhaifa nur- hihihi..best2..hari2? pengsannnn

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- ye kak dah sampai...tunggu masa yg btul2 sesuai..kalau tak tak jadik nnti

Sharifah Nadzarah berkata...

azian- ok yan doakna kita selamat mewaffle ye.tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...