Jom Ikut Saya

06 Oktober, 2011

lauk kami isnin lalu...

ASSALAM

Hampir sampai waktu lunch ni..ada yg dah dok pk2 tu nak makan ape arini ...tapi sblom tu tgok2lah gambo kat sini yer...manelah tau berkenan..tapi lauk2ya simple jer...tak taulah ada ke tidak restoran2 kat tempat u alls masak cenggini ekk..mesti xde punyer kalau ada pon ikan bakar tu jekk..hikhikhik..takpe lah ekceli ini lauk kami utk dinner isnin aritu..lamanya baru nak n3 yek..alasan seperti biaselah yer..BZ...TAK SEMPAT...LOM EDIT GAMBO...huhuhu

pucuk ubi..timun..sambal pecal
ikan bakar & singgang ikan bilis..
tempoyak & sambal kicap

AMACAM U ALLS BOLEH TAK MAKAN CAM NI??

OK JUMPA LAGI!!!

10 ulasan:

Sue @ Nenie berkata...

Salam..sape cakap lauk2 cenggini xde kat restoren..Ada ni kat restoren makanan kampung..tak tahan betul tgk sambal tempoyak itewwww

miloais berkata...

bagi iols... ada sambal tempoyak... ada pecal pun dah ok...

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Baru teringat pucuk ubi beli ahad ari tu lum berusik g kununnya nak rebus cicah dgn sambal tempoyak sampai skrg duk dlm peti es g..huhu!!

MaMa AiNi berkata...

banyaknya lauk..yg buat mama terliur tempoyak tu...he2x..

azian berkata...

manyaknya laukkkkkkk...
alahai....sy tak mkn laa tempoyak...huhuhu

Sharifah Nadzarah berkata...

sue @ nenie- heheh jgn le mare...oh suka tempoyak ye...

Sharifah Nadzarah berkata...

miloais- samalah kita...

Sharifah Nadzarah berkata...

ct noariza aris- emm jgn simpan lelama tak sedap nnti

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- mama makan tempoyak ker...hihi

Sharifah Nadzarah berkata...

azian- lauk biase jer..
ape??? tak makan?? isyy rugi taw sedap..toray laaa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...